Två LO´s och en almanacka

Nu först ut är en LO jag gjort till Hoppetossans skissutmaning hon har på sin blogg. Gå in där och gör din egen tolkning.


Har använt Hoppetossans "egna" biljetter. Sen en fjäril som jag stämplat, såg att Jessica hade gjort så i hennes blogg. Så nu har jag såna på lager.

   

Sen blev det en till LO jag gjorde idag. Hittade äntligen "notpapper" och lite textpapper som jag rullat till små rullar, tycker det är så fint när jag sett andra göra sånt.


Sen har jag använt hologram embossing runt fotona, efter att Elisabeth hade gjort så i sin blogg.
 Mina papyrusrullar.

Sen en närbild på den egengjorda ramen och den pyttelilla klädnypan som jag köpte från en påskstånd när jag var i Stockholm i söndags och skulle handla lite byggmaterial från Hornbach. Fjärilen kommer därifrån med.


Sen ville jag "pimpa" upp min almanacka, och den andra skälet var att gubben har likadan så vi inte förväxlar dom, fick såna från Beijers. Har använt Nova-blommor som Hoppetossan kallar dom, sen tog jag en bild som Hobby och Hantverk skickade med me min beställning. Enkel men nu vet jag i alla fall vilken som är min.


Ska fortsätta titta på Tomb Raider nu.

Kramis

Kommentarer
Postat av: Hoppetossa

Jag fattar inte att ni hinner göra så många saker, när ni kör igång.....

Kikar å kikar.....så mycket kuliga små detaljer.

Kul att se skissen o en LO....

Kram på sej å natti natti

2009-01-15 @ 22:45:18
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0