Vad har hon gjort...skrek jag!

Arrgghhhh... Knappt ett halvår efter att flickan gick och klippte av hela sin lugg så har hon fått i en stor tuggummi klump i håret. Det var säkert fem tuggummin, och det gick inte att reda ut det så jag fick klippa av ca 20cm av håret i går kväll. Nu har hon page,  jag som ville att hon skulle få långt hår och det ville hon med, men hon är söt ändå nu, uppdaterar med bilder sen.

Blir bara så ledsen när hon gör så här för hon hade tydligen själv satt dit tuggummit.

Kommentarer
Postat av: ika

Ja Johanna..det fick mina barn oxå jätte mycke i håret när dom var små.

Och det är ju helt omöjlig att reda ut.



Men det växer säkert snabbt ut igen.



Ha det gott



Kram Ika

2009-01-08 @ 13:54:13
URL: http://www.scrapika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0