Änglar lite här och där.

Mamma fyller år imorgon men ska ha kalas idag så här kommer ett kort till henne, vikningen är från scrapbooking mm men jag har uteslutit den andra fliken som man eg. skulle ha med.


Sen några närbilder. Så klart
 

Tänkte skicka ett kort till min mormor som är sjuk och jag vill glädja henne lite, hoppas hon tycker om det.


Ett till lite liknande enkel kort.
Uffe´s jaktkamrat har gått bort och hans fru ska få denna.


Och snart så ska svärfar fylla hela 73 år och han är pigg som en mört och är ute och gräver i landet sommarhalvåret så jag tyckte denna stämpel passar honom.


Nu ska jag inte scrappa nåt hela veckan eftersom jag ska på scrapmaran i Linköping nästa helg och jag har redan packat ner det mesta. Åå vad jag längtar.

Har inte gjort ett jota under hela veckoslutet, har varit så trött och slö. Hemmet är som efter andra världskriget och bygget har stått nästan still förutom att jag varit och spacklat första lagret i blivande vardagsrum idag. Igår var vi på IKEA och skulle titta på kök eftersom det jag ville ha vart för dyrt, och när vi kom så såg vi att de sålde ut visningsköken för ca halva priset och ett av dom föll vi för, men vi ligger som reserv för den, för det är en intressent före oss, och åå vad jag önskar att dom inte vill ha det. Så håll tummar och tår för oss att vi får den, Uffe ska ringa imorgon och tjata lite.


Kommentarer
Postat av: Cyllan

Så många härliga kort du fått pysslat ihop

2009-03-08 @ 20:18:23
Postat av: lillis70

Oj vad du grejar!

Snygga tapeter i erat sovrum! love

Så många fina kort!!!!

2009-03-09 @ 11:02:01
URL: http://lillis70.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Många kort du hunnit gjort :-) Tokgillar den svarta spetsen...måste hitta syaffär :-D

2009-03-10 @ 08:24:47
URL: http://bettanspysselblogg.blogspot.com
Postat av: Ann-Louise Karlsson

Vad många fina kort du gjort. Lycka till med husbygget!

2009-03-10 @ 11:07:05
URL: http://nuttis-scrapbooking.blogspot.com
Postat av: Kicki

Ja jag brukar tänka så... Men det känns jobbigt och orättvist för en av mina vänner ska få sin bebis i sept!Ännu värre blev det när jag rensade ur bebiskläder som ska säljas.

Fina kort förresten!

2009-03-10 @ 13:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0