Är trött på att vara trött...

Ja, vad tiden går, orkar inte ens öppna datorn på kvällarna när barnen sover och det är äntligen lite lugn och ro. Men jag har fortvarande inte vant mig vid att gå upp vid fem, och sen är det så mycket att göra på jobbet så jag jobbar över flera gånger i veckan, men det är roligt trots allt att göra nåt än att bara vara hemma och sitta vid datorn hela dagarna. Öppnade mailen idag, 78 oöppnade meddelanden, blääh, hinner inte öppna alla. Sen i helgen ska vi sova i husvagnen för det blir hårdkörning med golven i huset. Kök har vi köpt och jag har monterat alla stommarna, ska tilläggas helt själv förutom ugns-/microskåp för då behövdes det lite hjälp att få upp den. Vardagsrumstapeterna har jag inte hängt upp än men underarbetet är helt klart nu, så det är inte många veckor kvar tills vi flyttar, jag längtar sååå... Tror det blir bra med IKEA köket, har luckorna Lidingö lite annorlunda mot det högblanka vi tittade på i visningsköket.
Vi hade det underbaraste vårvädret i lördags men vintern har fått sitt backslag, imorse var det -14 grader när jag åkte hemifrån, fick faktiskt gnida ögonen en gång extra för att kolla om det var sant.
Benet svullnade av ett åderbråck häromdagen så jag tänkte ringa läkaren för det värkte också men jag smörjde med lite kräm och masserade det så det har gått tillbaka en del, men vad tråkigt det är att ha fått åderbråck nu, vill ju gå i kjol och shorts i sommar men vet inte om jag törs. Fick inga åderbråck när jag var gravid, de kom efteråt. Var på musikal förra torsdagen, Svingelskogen som Jonathan och hans klass hade och den 4:e ska Emilja ha en dansuppvisning, måste sy nåt glittrigt till henne, men när ska jag hinna? Hoppas nästa vecka!
Nej nu ska jag gå och lägga mig och smälta våfflorna Uffe grädda förut, mmmm så gott det var.

Kommentarer
Postat av: Cyllan

Skickar en stor energi-kram till dig så att du slipper vara så trött hela tiden.

Kram C

2009-03-26 @ 20:35:24
URL: http://h-zon.blogspot.com
Postat av: Hannele

Vet hur du känner, när jag jobba på ´travet så var jag trött dom första veckorna men sen kom man in i rutinerna...

2009-03-29 @ 09:32:58
URL: http://nogg.se/MorOchDotternTornrosa
Postat av: Kicki

Kunde Millan ha något av kläderna? Eller det kanske inte passade i tycke och smak? Tar gärna tillbaka det ni inte vill ha! Kicki

2009-03-30 @ 11:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0