Inte så långt kvar.

Kan ju visa lite tjuvtitt på vad jag har gjort vid huset. Förra veckan blev jag klar med Marcus rum.

Hittade dessa härliga tapeter på Bauhaus. Passar så bra till min lille pirat.

Och nu i helgen blev jag klar med väggarna till mitt och Uffe´s sovrum.

Lite otydlig bild men dessa tapeter köpte jag redan förra våren när vi var i Polen, så härligt att bara smeta lim på väggen och på med tapeten, kan säga att jag tapetserade helt själv och det tog inte så lång tid, kanske man ska bli målare när man blir stor hihi...
Har ju tapetserat och målat i Jontes rum med men det blev inte så bra med den målade blå färgen så jag ska eventuellt tapetsera dessa sen, men härnäst blir det vardagsrummet och kök, på tal om kök, har inte beställt det än så jag kanske får flytta in fastän köket inte är klart, men det är ju inte första gången. ; )

Så snart så, kan jag äntligen börja flytta in, så härligt det kommer att kännas, scraprum/kontor får jag ta och göra iordning sen vi flyttat in.

Nu blir det sängen ska upp klockan fem som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Tina Tygbiten

Din pirat måste vara överlycklig för sina fina tapeter! Så roligt när tapeterna börjar komma på plats. När har ni tänkt er inflyttning? Ligger det långt fram i tiden eller snart?

2009-03-02 @ 23:22:51
URL: http://tygbitensscrapp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0