Sista dan

Väntar en liten stund innan jag åker hem. Sista dan på Skatteverket idag. En roande händelse i mina deklarationsbuntar, min brors nuvarande flickvän och före detta flickvän var efter varandra i samma bunt med sina deklarationer. Fick tre jättefina ljuslyktor i present. Få se om vi håller kontakt med varandra vi som jobbade extra här under sommaren, man säger ju att man ska men sen efter ett tag så tappar man kontakten. Kom på att jag ska ringa min gamla jobbarkompis Sirpa, var ju senast i höst vi träffades hos dem. En jätterolig tjej, varför har inte vi behållt kontakten på senare tiden?

Åkte en liten MC tur med mannen igår, jag började frysa har ju inga rätta MC kläder. Han är nu medveten att nåt måste vi göra om vi vill att vi ska kunna ha en fortsatt relation, älskar ju honom men jag har ju min gräns med vad jag orkar med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni reder ut allt! Lycka till!

2008-07-21 @ 09:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0