Ett år klokare

Ja då fyller man år idag, men inget särskilt firande blir det inte idag, lite grillning imorgon kväll om vädret bjuder på det med mina näraste och käraste. Mannen sov inte hemma heller för han var nere i Växjö och jobba igår och idag, lite tråkigt vara ensam men nog så nyttigt ibland, tror jag.
Packar för fullt när tillfället ges, fy så mycket grejer man samlar på sig men jag har ju så svårt att slänga fungerande saker så det är inte så mycket som åker till tippen ändå. 
Fick ju min embossingfön med häromdan sen några stämplar, tog bara en dag från att jag beställde till de kom hem i brevlådan, snacka om service.

Tänker lite på gårdagens nyheter om att sverige inte skulle klara av kriser typ kärnkraftolyckor att det vore katastrof för mänskligheten, det är ju bra (läs ironin i det), att terrorister får veta det. Välkomna ni terrorister, ni kan hur lätt som helst bryta ner vårt samhälle?

Undrar hur vissa kan leva med sig själva när de förstör så mycket för andra, hur de är kapabla att bryta ner en annans psyke totalt, finns det ingen empati kvar i världen?

Kommentarer
Postat av: Cyllan

Grattis i efterskott!

Fyller du också år den 13 juni?? Det gör jag med.

2008-06-14 @ 07:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0