Gör nåt då!!!

Varför är det så svårt med rubriker ibland? Har mått så bra i dag (i alla fall i förmiddagen), solens strålar verkar ge mig energi. Var lite nere och deppig förra veckan men nu finns det inga spår efter det. DET kan jag nog kalla när jag får mitt lätta "depression", det är ju så modernt att ha DET, men jag brukar bara bli DET en dag sen börjar jag må bättre och bättre för varje dag. Läste nånstans att bjud DET(depressionen) på middag men sen får h*n gå. Det är just det jag gör. Det är ju detta dåliga vädret som nog bidrar till att DET kommer. Menar att för min del så väntade jag först på en sommar som aldrig ville riktigt infinna sen kom en rätt så skaplig höst men vintern då, kommer den aldrig? Näe nästa sommar måste bli en kanon sommar, barnen vill ju bada för jösse namn. Var vi på stranden kanske  tre gånger förra sommaren, sommarn innan var vi ju på stranden varje dag. Vart är detta på väg!?!
Fast eftermiddagen har jag varit lite orolig för min lille son, kom till dagis och de sa att det var helt vattnigt bajset och flera ombyten som har gått åt. Kommer nog att sova i hans rum inatt, han har inte ätit nån middag eller kvällis ens, är så orolig för honom vill bara skrika åt läkarna att Gör nåt då!!! Han tynar ju ner framför våra ögon ju. Ska ringa till *Yanis barnklinik i Linköping imorgon, har ringt VC=fick tid till den 19. Ringde Baltazar=fick tid till den 17. Barnkliniken i Motala lasarett har jag inte hört av nåt än efter provtagningarna (han fick lämna 4 rör med blod). Så vi får hålla tummarna vi får bättre respons från Yanis. Nej ska nog ta och dricka lite the nu, börjar känna mig tjock i halsen.

Good Night You precious people


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0