R.I.P lille Tomas

Imorgon sticker vi till stugan tidigt eftersom vi måsta värma i kamin innan våra gäster kommer.
Sen på måndag åker jag till Vingåker och systra min, hon skulle bjuda på mat. Gött ska det bli. Imorgon är det väl en tung dag, det är Tomas dödsdag, fyra år sen han dog, min älskade lille systerson, han var bara fem dar yngre än min son, de skulle ha så roligt därför hade vi planerat att de skulle komma ungefär samtidigt. Har så svårt fortvarande tårarna vill bara strömma igenom mina ögon nu, det är så ofattbart orättvist att ett litet barn på tre år bara ska dö helt plötsligt, varför Gud, varför lät du det hända?
Orkar inte mer nu...
image46
Tomas är till vänster och Jonathan till höger, varför han har sonden kan vi ta en annan gång för det är en rätt så lång sjukdomshistoria, men kan säga att det var en pärs det med vi fick gå igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0