Ont i hela kroppen!

Undrar om det är influensan på väg eller? varje muskel och led i kroppen värker. Kan ju vara att jag spänner mig så dan´t. Hela tiden är det nåt, kan ta det senaste, Emilja min dotter började gråta så hon skulle komma till köket där jag satt, men såg direkt att hon var lustig, hon började vackla med sina ben och leta efter garderobsdörren, sen började hon falla baklänges då var jag i fatt henne och hon var stel och tittade upp på taket. Hon har ju haft en del Affekt-kramper sen hon var liten, visst enstaka gånger nu när hon blivit större med men tyckte inte att detta var lika, ringde 1177 och fick komma till barn på US direkt, där togs EKG och socker kollades och EEG fick hon remiss till, hoppas bara det inte är nåt epileptiskt. Har ju sökt för det 2005 men då gick det inte genömföra EEG, efter en attack, då var ju inte jag närvarande men min bror och hans dåvarande var det.

Var förresten ute och åt med min man i fredags (andra gången vi går på fin restaurang tu man hand under våra nio år). Tanken var att gå och dansa med men han (och jag med lite) vart jätte trötta efter middagen, då sa vi att vi går på bio men den var stängd, så vi åkte hem, lite tråkigt hade ju velat gå och dansa i parken, det var Casanovas och Wahlströms som spelade och The Hub Cabs nere i baren. 

Lite mer tid med min man skulle jag vilja ha.

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja du, mer tid med maken skulle inte sitta fel... Är glad om vi hinner ses någon dag i veckan... Fast jag försöker se det positivt.... Jag hinner ju inte tröttna på honom i alla fall :D // Sol

2008-11-05 @ 21:33:19
URL: http://storastorasyster.blogspot.com
Postat av: Hannele

Du vet ju att jag ställer upp som barnvakt om det behövs nån kväll... Men se till att ni är pigga då så ni klara en helkväll ute... ;)

2008-11-06 @ 23:28:55
URL: http://hasttjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0