Stackars stackars Marcus!

Ja vart ska man börja. Skulle iväg till husbygget i onsdagskväll, våran familj, för att röja upp för idag eftersom vi skulle få lite material till bygget och då tänkte vi grilla lite med när det ändå var så fint väder, vi hade varit ute annars med hela dagen och fikat på nybakta bullar och vi hade hur mysigt som helst. Inte lång stund efteråt så klättrade M på ställningen som är 120cm högt och ramla ner, var ju nära honom så jag tog upp honom, tyckte direkt att han var lustig i armen tänkte att nu gick armen ur led, då kom Uffe o såg rätt så snabbt att den har ju gått av. Ilfart till sjukhus och fick komma in direkt, röntgen blev det snabbt, då hade det gått av båda benen ovanför handleden, men det blev provisorisk gips och operation på torsdag morgon. Det var jättejobbigt när jag följde med in till operationen och var med honom tills han somna, usch så konstigt det var att han somna så snabbt, sen fick jag gå upp till barnavdelningen och vänta så länge och så fick jag sitta vid POST OP. och vänta tills han vakna vilket tog ungefär två timmar, och så har jag inte sovit så bra dessa två nätter eftersom han ville att jag skulle sova hos honom i juniorsängen, och jag fick hålla koll på att han hade högläge på armen hela tiden.
Så nu blir det gips i fyra veckor, vilket kan bli lite knepigt när han är en liten vilde som kan själv och klättrar hela tiden ändå.
Men så rädd man blir när sånt här händer och vad man anklagar sig själv, älskar mina barn över allt annat, även om de kan driva en till nästan vansinnesgräns ibland.

Här är en liten nyopererad pratglad kille.


Kan ju visa vad jag hann med innan det här hände skulle skicka dom men får göra det till helgen.
Några snabba inbjudningskort till Marcus 3-årskalas till nästa helg, vilken kalas det blir då med gipsad arm och allt.



Nu ska vi äta pizza och mysa lite.

Kommentarer
Postat av: Helene

Tur i oturen det kunde gått värre.

Känner igen det där att man anklagar sig själv men det är bara att gå vidare.

Barn är alltid på upptäcksfärd eller hur?

Inbjudningskorten var jättefina

kramisar

2008-09-29 @ 19:06:42
URL: http://winaos3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0